Биылғы көрмесі тамаша өтті, онда бірінші жылы өнер көрсетіп отырған жоқпыз. Біздің компания құрылған күннен бастап Алматыда 5 жылдан астам уақыт бойы көрмелерге белсенді қатысып келеміз. Біз ресейлік зауыттардың дистрибьюторларымыз, сондай-ақ, өз тауарларымызды өндірушілерміз. Биылғы жылы келушілер өте көп - біздің басқа елдерден келген клиенттеріміз бар. Алматыдағы осындай деңгейдегі көрме біздің компанияларға сұрақтар қою үшін Ресейден, Қырғызстаннан, Өзбекстаннан келетіні қуантады. Қазіргі клиенттердің сұрақтарына жауап беру және жаңаларымен бөлісуге, достық қарым-қатынас орнату мақсатында көрмеге қатысамыз. Биыл біздің өнімге қызығушылық танытқан көптеген клиенттер Қазақстанның түрлі қалаларынан келді. Біз сияқты жергілікті өндірушілер мен компаниялар шетелдік - ресейлік, қытайлық, еуропалық компаниялармен бәсекелесе алатынына қуаныштымыз. Біз келесі жылы міндетті түрде қатысуды жоспарлап отырмыз, өз өнімдерін көрме алаңдарында көрсету және айқындау, бұл жақсы дәстүрге айналды.
Біз бірінші жыл қатысып отырған жоқпыз, биылғы жылы көрме біз үшін өте сәтті өтті. Iteca компаниясына бізге осындай мүмкіндік бергеніне өте ризамыз. Астанада, Алматыда өткен көрмелерге қатыстық, бізге өте ұнады, тиімді перспективалық келісімшарттар жасалды. Алғашқы екі күн әсіресе жемісті болды, менің ойымша, бұл компания үшін өте тиімді. Болашақта міндетті түрде қатысамыз деп ойлаймын.
QazPack көрмесі өте ұнады, мұнда тамаша жағдай мен тамаша ұжым бар, біз екінші жыл қатарынан қатысып келеміз. Мұнда келушілер көп, біз көптеген жаңа әлеуетті клиенттерді таптық, мүмкін болашақта олармен келісімшартқа отырамыз. Болашақта да қатысуды жалғастырғымыз келеді.
Біз отандық компаниямыз, көрмеге екінші жыл қатарынан қатысып келеміз. Биылғы көрме жанды болды, көптеген қатысушылар болды, одан да көп келушілер болды, ұйымдастыру ең жоғары деңгейде өткізілді. Біздің стенд көрермендердің назарын аударды, көптеген адамдар келді, біздің өнімдерге қызығушылық танытты, ақпаратпен алмастық, одан әрі ынтымақтастыққа үміттенеміз.
Көрмеге қатысу – біз үшін өте пайдалы тәжірибе, біз мұнда екінші рет келіп отырмыз. Кеше және бүгін бізге көптеген жаңа әлеуетті клиенттер келді, біз тұрақты клиенттермен кездесулер өткіздік. Ұйымдастырушыларға мұнда қызықты қатысушыларды жинағандары үшін алғыс айтқым келеді, өте мазмұнды және танымды болды. Біздің өнімдер өте үлкен сұранысқа ие болды, өйткені азық-түлік ингредиенттерін шығаратын компаниялар аз болды. Жоғары қызығушылық, етті қайта өңдеу, кондитерлік және сусындық бағыттар бойынша сұраныстардың үлкен саны байқалды. Мұндай алаңдар адамдармен тікелей байланыс орнатады және бұл бизнес саласында өте нәтижелі. Біздің отандық өндірушілерді, әсіресе шұжық өндірісін көбірек көргіміз келеді. Пандемиямен байланысты барлық өзгешеліктер жақында шешіледі және келесі жылы көрменің ауқымы әлдеқайда үлкен болады деп үміттенеміз. Біздің компания келесі 2022 жылы міндетті түрде көрмеге қойылады.
Көрмені өткізу деңгейі жоғары деңгейде деп ойлаймын. Мен мұны тіпті күтпеген едім, маған бәрі ұнады. Көрменің әлеуетіне байыпты қарайтын адамдар келді деп ойлаймын. Жаңа клиенттер көп болғанын қалаймын. Бізге көптеген серіктестер қажет емес, тек бірнеше жақсы адамдар қажет. Мұндай форматтағы іс-шаралар қарым-қатынас үшін қажет, мұнда біз нарықтың трендтерін қадағалай аламыз. Әлбетте осы көрмеге 2022 жылы қатысуды жоспарлап отырмыз.
Бүгінгі таңда біз FoodExpo көрмесіне қатысуды тек оң тұрғыдан бағалаймыз. Мәскеу Қазақстан нарығына мүдделі. Айта кету керек, бүгінгі таңда барлық экспорттың 30 пайызы Қазақстанға тиесілі және біз өз қызметімізді ұлғайтуға ғана мүдделіміз. Қазіргі уақытта 150-ден астам кездесу өтті, біз көрмеге 15 азық-түлік компаниясын әкелдік. Барлық кездесулер, әдетте, мақсатты. Ұсынылған компаниялар қазірдің өзінде әртүрлі санаттағы экспорттаушылар болып табылады, мысалы: энергетикалық сусындар, тамақ, балмұздақ, пайдалы өнімдер. Біз сіздің келесі көрмелеріңізге қатысуға мүдделіміз. Іріктеу жүргізіледі және біздің компаниялар да Қазақстан нарығына мүдделі болады және бізде сапалы серіктестік қатынастар қалыптасады деп үміттенеміз. Айта кету керек, офлайн-формат, ең алдымен, сатушы мен әлеуетті сатып алушы арасындағы жанды байланыс. Өнімді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі - офлайн қолдау. Өкінішке орай, пандемия жылы өзін әсерін сезіндірді және біз барлық іс-шараларды онлайн режимінде өткізуге мәжбүр болдық. Бүгіннен бастап біз барлық жұмыс кездесулерін әдеттегі офлайн-форматта өткізетін боламыз деп үміттенеміз.
Біз көрмеге бірнеше жыл қатыспадық, бірақ сіздің компанияңызбен бұрыннан таныс болдық. 15 жыл бойы сіздің көрме іс-шараларыңызға қатысып келеміз, бізде тығыз қарым-қатынас орнаған. Біздің компания сіздермен бірге жұмыс істейтініне қуаныштымыз, өйткені мұндай алаңдар бизнес пен адамдар үшін қажет және сұранысқа ие. Біршама шектеулерге байланысты жағдай шиеленісті, адамдар коронавируспен ауырудан сақ болуда және содан келушілер аз болады. Но на площадке выставки всё организовано с соблюдением санитарных норм и риск минимален. Көрмеде көптеген шетелдік компаниялар, соның ішінде Мәскеу облыстары ұсынылған: Омбы, Алтай, Бурятия және тіпті Қиыр Шығыстағы компаниялар. Сондықтан, бұл көрмеде гофрленген қаптамалар мен контейнерлерді шығаратын нарықтың негізгі ойыншылары қойылды. Біз көрмеге қуаныштымыз және ол өте жемісті өтуде деп санаймыз. Біз келесі жылға қатысамыз деп жоспарлап отырмыз, өйткені бұл одан әрі дамудың тамаша мүмкіндігі.
Iteca компаниясымен біз көптен бері жұмыс істеп келеміз және көптеген көрмелерге қатыстық, өйткені біздің кәсіпорын жабдықтар өндірісінің үлкен спектрімен айналысады. ColdChain көрмесінде біз бірінші рет қатысып отырмыз, өйткені біздің өнімдеріміз нарықта екі жыл ғана. Біз барлық жаңа өнімдер мен әзірлемелерді кең көлемде ұсынуға шешім қабылдадық. Себебі мұнда негізінен өнімдерді қайта өңдеу қызметтерін ұсынатын компаниялар қатысады. Біз өз кезегімізде сол өнімдерді сақтау мәселелерін шешеміз, бұл аграрлық сектор үшін өте өзекті. Біз мұнда тоңазытқыш жабдықтары бар жалғыз компаниямыз. Стендте біздің өнімдеріміздің негізгі үлгілері жинақталған. Сондықтан мен стендтің айналасындағы толқулар өте жоғары екенін айтайын. Біздің мамандарға осы екі күнде жиналған өтінімдерді өңдеу үшін екі апта қажет болады. Офлайн іс-шаралар интернеттен гөрі тиімдірек, сіз бәрін өз қолыңызбен ұстап көріп қана қоймай, стендте маманның кеңесін ала аласыз. Біз мұнда ұсынылған жалғыз өндірушілерміз. Ал Қазақстан нарығында бізде екі-үш компаниядан артық емес, сондықтан тапшылық білікті мамандардың кеңес беруінде пайда болады және жауап алғысы келген адамдар оларды осы жерден алды.
Хочу отметить, что организация выставки – замечательная! Выходя на данную бизнес площадку, мы не ожидаем, что все произойдет само собой. Здесь можно остановить любого проходящего мимо посетителя, и общение с ним может перерасти в бизнес отношения. Всё зависит от того, чем лучше вы «обрабатываете» потенциального клиента, тем лучше будут результаты.
Например, в прошлом году мы получили хорошие показатели: заключили контракты и выстроили отношения с теми компаниями, которые уже работают на рынке и с теми, кто только планируют запустить свое производство напитков. Сегодня мы также уже получили новых клиентов и новые контракты.
В этом году выставка проходит хорошо, мне все нравится. Организаторы быстро реагируют на запросы, мы очень довольны их работой! И надеемся найти здесь новых партнеров, не упустить старых и показать наши новинки.
Мы производим выпуск рыбной продукции в Казахстане, а также являемся официальным дистрибьютором продукции компании «РЫБПРОМ». В выставке WorldFood Kazakhstan мы участвуем второй год подряд и получаем хорошие результаты. Только за первый день работы выставки в этом году мы получили уже 3 контракта с региональными компаниями из Тараза, Шымкента и Усть-Каменогорска. Для нас WorldFood Kazakhstan – это бизнес площадка, где мы можем напрямую, без посредников осуществлять поиск партнеров и заключать выгодные контракты.
Мы представляем нашу продукцию на выставке WorldFood Kazakhstan 2018 третий год подряд. И, когда мы впервые приняли участие в выставке, то получили хорошие результаты в виде новых партнёров. Я считаю, что выставки – это эффективная площадка для налаживания и поддержания сотрудничества с партнерами. Очень важно встречаться с уже действующими клиентами, выслушивать их пожелания, нарекания и предложения по работе. По телефону и по электронной почте это делать очень сложно.
Комплекс выставок в рамках WorldFood Kazakhstan в этом году организованны хорошо, у нас нет никаких нареканий! Принимая решение об участии в выставке мы в первую очередь ставили цель расширить объёмы поставок нашей продукции на Казахстанский рынок. Благодаря выставке мы рассчитываем заключить здесь как минимум 2-3 контракта.
Мы не первый год принимаем участие в выставке WorldFood Kazakhstan. Хочу отметить, что ежегодно по итогам события мы получаем хороший результат в виде новых контактов, договоренностей с партнёрами. Также обновляется наша база потенциальных дистрибьюторов, с которыми в дальнейшем мы можем развивать взаимовыгодное сотрудничество.
В этом году, я хочу отметить, выставка организованна на достаточно высоком уровне. И мы конечно же ожидаем найти новых дистрибьюторов в Алматы, а также увеличить объем продажи нашей продукции в регионе в целом.
Мы впервые приехали в Казахстан на выставку WorldFood для того чтобы «освоить» местный рынок и продавать нашу продукцию здесь. Выставка помогает нам познакомится с местными дистрибьюторами, мы налаживаем контакты, обговариваем вопросы сотрудничества с потенциальными партнерами. Что касается организации, я считаю, что выставка проходит очень хорошо. Организаторы молодцы!
Мы впервые принимаем участие в выставке WorldFood Kazakstan. Более 6 лет мы выступали на подобных площадках в Москве. И только в этом году приняли решение о расширении географии сбыта нашей продукции. Хоть мы и доставляем уже в Казахстан нашу продукцию, этого недостаточно. Мы надеемся на выставке WorldFood Kazakhstan найти новых клиентов. Могу сказать, что уже в первый день у нас появились потенциальные партнеры, с которыми мы прорабатываем вопросы сотрудничества. Также мы пообщались с уже существующими партнерами.
Об организации выставки могу сказать – все проходит очень хорошо, работа выставки выстроена системно и грамотно.
В Казахстан на выставку WorldFood мы приехали первый раз. С момента старта нашего бизнеса мы ежегодно участвуем в подобных выставках в России. Сегодня для нас важно найти новых клиентов, показать специалистам-посетителям свою продукцию. Еще одной важной задачей на выставке является мониторинг конкурентов, мы изучаем тенденции казахстанского рынка. Продукт у нас уникальный, никто из стран СНГ не производит подобное и для нас очень важно знать мнение наших потенциальных и существующих покупателей.
Мне очень нравится, как проходит выставка и как она организованна. Я считаю, что площадка будет эффективной для нас.
Я считаю, что выставка - это один из основных инструментов продвижения своей продукции. Мы впервые приехали в Алматы на выставку HoRex, потому что заинтересованы в развитии нашего бизнеса на Казахстанском рынке. Мы уже экспортируем свою продукцию в Казахстан и имеем определенное количество клиентов. Однако, мы не хотим останавливаться на этом и, сегодня, ставим целью нарастить объемы наших продаж здесь. Не мало важно, также, и изучить рынок Казахстана. Благодаря выставке, я думаю, мы сможем осуществить поставленные цели. Ведь выставка организована очень хорошо, все сервисы доступны, не вижу никаких проблем.
Мы впервые участвуем в выставке ColdChain Kazakhstan. Мне очень нравится, как проходит выставка, всё прекрасно организованно.
Наша компания достаточно молодая, мы всего на рынке 3 года и для увеличения узнаваемости нас на рынке, мы решили выступить со своим оборудованием здесь. Рассчитываем, что на выставке мы обретем новых клиентов, получим для себя новый опыт. Очень важно для менеджеров развивать навыки общения с клиентами, уметь грамотно представлять свою компанию.