2024 11 21 15:02
ҚАТЫСУ ТҮРЛЕРІ
QAZPACK КӨРМЕСІНЕ ҚАЛАЙ ҚАТЫСУҒА БОЛАДЫ
-
1.КӨРМЕДЕГІ СТЕНД (МИНИМУМ 9 Ш.М)
- Компания өнімін көрсету.
Іскерлік байланыстарды жөнге келтіру.
- Технологиялар саласында ұзақ мерзімді байланыстарды жөнге келтіру және сату нарығын табу мүмкіндігі.
- Нақты және әлеуетті клиенттермен, бәсекелестермен тікелей әңгімелесу.
- Компания өнімін пайдалану бойынша қызметкерлердің клиенттерге жоғары білікті кеңес беруі.
- Нақты ұстанымдарды және компанияны нарықта дамыту келешегін анықтау мүмкіндіктері.
- Тұтынушылардың күтуін және нарықтың жаңа бағытын анықтау.
-
2. КӨРМЕНІҢ РЕСМИ КАТАЛОГЫНДА ЖАРНАМА ОРНАЛАСТЫРУ
- Саланың мамандандырылған басылымы.
Сіздің компанияңыздың қызметінің байланыстық-ақпараттық сипаттамасы.
- Көрмеде каталогтарды тарату (сатып алушылар – сала мамандары).
- Көрменің ресми сайтындағы каталогта ақпаратты автоматты түрде орналастыру.
-
3. ITECA-ның EXHIBITION NEWS газетінің арнайы шығарылымында жарнама орналастыру
- Тек қана WorldFood Kazakhstan көрмесіне арналған газеттің арнайы шығарылымы
- Келушілер арасында тегін тарату (сала мамандары)
- Алматы қ. және Қазақстанның басқа қалаларындағы бизнес орталықтарында, мейрамханаларда және мейманханаларда тарату
-
4. БАННЕРЛЕР МЕН ҚАЛҚАНДАРДА ЖАРНАМА ОРНАЛАСТЫРУ
- Қосымша промоушн
- Мамандарды көрме қойылымына келгенше дейін Сіздің компанияңыз туралы ақпараттандыру
- Қалған қатысушылардың арасында Сіздің компанияңызға тағы бір рет назар аударту мүмкіндігі
-
5. ДЕМЕУШІЛІК МҮМКІНДІКТЕРІ
- «Көрме демеушісі» мәртебесі
- Ауқымды жарнамалық науқан (компания логтипін көрменің барлық жарнамалық өніміне орнату)
- Кеңінен танымалдылық
- Сіздің компанияңыздың атымен көрмені ұқсастыру
-
6. СЕМИНАРЛАР, ТАНЫСТЫРЫЛЫМДАР, ШЕБЕРЛІК-КЛАССТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
- Нақты және әлеуетті клиенттерді Сіздің компанияңыздың қызметімен кәсіби таныстыру мүмкіндігі
- Екіжақты сөйлесу түрінде клиенттердің талаптары мен үміттерін анықтау
- Тек қана жаңалықтармен таныстырып қана қоймай, сол сияқты әр түрлі материалдармен ілестіре отырып, өнімнің бірегейлігін түсіндіру мүмкіндігі
-
7. КӨРМЕНІҢ АРНАЙЫ ШАРАЛАРЫНА ҚАТЫСУ (КОНКУРСТАРҒА, ДЕГУСТАЦИЯЛАРҒА)
- Сіздің компанияңыздың өнімі үздік екенін дәлелдеу мүмкіндігі
- Конкурс нәтижелерін көрменің арнайы басылымдарында, көрменің ресми сайтында, сондай-ақ арнайы БАҚ-та жариялау
- Сіздің компанияңыздың имиджін қолдау