22-шi Қазақстандық Халықаралық «Орама, Ыдыс, Заттаңба және Полиграфия» көрмесі

ҚАТЫСУ ТҮРЛЕРІ

QAZPACK КӨРМЕСІНЕ ҚАЛАЙ ҚАТЫСУҒА БОЛАДЫ

  • 1.КӨРМЕДЕГІ СТЕНД (МИНИМУМ 9 Ш.М)

    • Компания өнімін көрсету. Іскерлік байланыстарды жөнге келтіру.
    • Технологиялар саласында ұзақ мерзімді байланыстарды жөнге келтіру және сату нарығын табу мүмкіндігі.
    • Нақты және әлеуетті клиенттермен, бәсекелестермен тікелей әңгімелесу.
    • Компания өнімін пайдалану бойынша қызметкерлердің клиенттерге жоғары білікті кеңес беруі.
    • Нақты ұстанымдарды және компанияны нарықта дамыту келешегін анықтау мүмкіндіктері.
    • Тұтынушылардың күтуін және нарықтың жаңа бағытын анықтау.
  • 2. КӨРМЕНІҢ РЕСМИ КАТАЛОГЫНДА ЖАРНАМА ОРНАЛАСТЫРУ

    • Саланың мамандандырылған басылымы. Сіздің компанияңыздың қызметінің байланыстық-ақпараттық сипаттамасы.
    • Көрмеде каталогтарды тарату (сатып алушылар – сала мамандары).
    • Көрменің ресми сайтындағы каталогта ақпаратты автоматты түрде орналастыру.
  • 3. ITECA-ның EXHIBITION NEWS газетінің арнайы шығарылымында жарнама орналастыру

    • Тек қана WorldFood Kazakhstan көрмесіне арналған газеттің арнайы шығарылымы
    • Келушілер арасында тегін тарату (сала мамандары)
    • Алматы қ. және Қазақстанның басқа қалаларындағы бизнес орталықтарында, мейрамханаларда және мейманханаларда тарату
  • 4. БАННЕРЛЕР МЕН ҚАЛҚАНДАРДА ЖАРНАМА ОРНАЛАСТЫРУ

    • Қосымша промоушн
    • Мамандарды көрме қойылымына келгенше дейін Сіздің компанияңыз туралы ақпараттандыру
    • Қалған қатысушылардың арасында Сіздің компанияңызға тағы бір рет назар аударту мүмкіндігі
  • 5. ДЕМЕУШІЛІК МҮМКІНДІКТЕРІ

    • «Көрме демеушісі» мәртебесі
    • Ауқымды жарнамалық науқан (компания логтипін көрменің барлық жарнамалық өніміне орнату)
    • Кеңінен танымалдылық
    • Сіздің компанияңыздың атымен көрмені ұқсастыру
  • 6. СЕМИНАРЛАР, ТАНЫСТЫРЫЛЫМДАР, ШЕБЕРЛІК-КЛАССТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

    • Нақты және әлеуетті клиенттерді Сіздің компанияңыздың қызметімен кәсіби таныстыру мүмкіндігі
    • Екіжақты сөйлесу түрінде клиенттердің талаптары мен үміттерін анықтау
    • Тек қана жаңалықтармен таныстырып қана қоймай, сол сияқты әр түрлі материалдармен ілестіре отырып, өнімнің бірегейлігін түсіндіру мүмкіндігі
  • 7. КӨРМЕНІҢ АРНАЙЫ ШАРАЛАРЫНА ҚАТЫСУ (КОНКУРСТАРҒА, ДЕГУСТАЦИЯЛАРҒА)

    • Сіздің компанияңыздың өнімі үздік екенін дәлелдеу мүмкіндігі
    • Конкурс нәтижелерін көрменің арнайы басылымдарында, көрменің ресми сайтында, сондай-ақ арнайы БАҚ-та жариялау
    • Сіздің компанияңыздың имиджін қолдау